onsdag 26 oktober 2011

Änder

Idag var jag förbi viltvattnet då solen var framme. Det var en hel del fåglar där och jag försökte fotografera lite. De var rätt vaksamma och jag hade svårt att komma nära.



På kvällen var vi och hälsade på Soya och Chilli. Det var fullt ös på dem. De lekte tills de låg plakata på golvet. Soya var lite trött då hon varit ute och jagat idag och gjort ett bra drev.
Det är inte lätt att hålla reda på vem man gett lite godis. Soya och Chillis matte hade fullt sjå med dem.



4 kommentarer:

  1. Så härlig bild med alla hundarna, kan tänka mej att det är full fart när de är tillsammans allihopa :) Ha en bra dag :)

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig bild på alla hundar (= Roligt att du vill lägga min sida som länk. Får jag lägga din som länk på min sida? Hoppas du får till att länka. Hade tänkt jaga idag, men det regnar utav bara det )= Ha en fin dag <3

    SvaraRadera
  3. Ikke alltid lett å komme innpå motivene!
    Ser du har noen hunder å gi mat til :-)

    Rune Olsen

    SvaraRadera
  4. Så.... fina bilder/susanne

    SvaraRadera