onsdag 27 juli 2011

Trimning ikväll

Ikväll skulle jag trimma Chilli klart. Har ju gjort henne i omgångar och nu var det slutspurten. Det var i princip bara benen kvar. Hon tyckte väl inte att det var så himla kul men till slut blev ohon klar och jättfin.
Lite svårt att få henne att stå still

Puhhh det är över....vad lika de är Chilli och Ayla

Jag undrade hur Soya skulle ha det. Husse hennes tyckte inte det var så farligt. Jag tog upp henne på bordet och skulle känna av lite hur hårt det satt. Det var lätt och vipps hade jag tagit ett par testar. Hon såg verkligen inte bra ut. Jag skall göra klart henne imorgon då hon protesterade lite.
Sedan skuulle jag lägga spår åt Chilli men det får bli imorgon. Ett spår där de  vet spårbörjan bara. Sedan får man lita på Chilli. Jag kommer inte att gå med dem.

Visst var det dags?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar